Kantoorhuisvesting gerealiseerd
voor de volgende bedrijven…
van kantoorruimte
tot noodkantoor
Tijdelijk een noodkantoor nodig of een kantoorruimte voor langere tijd? Wij huisvesten directies, teams, afdelingen en organisaties op elke gewenste locatie.
Met toekomstbestendige oplossingen die perfect aansluiten op actuele uitdagingen. Die uitblinken in esthetiek en functionaliteit en in efficiëntie en kostenbeheersing. Het resultaat van onze jarenlange ervaring met slim en praktisch bouwen. Dat doen we graag samen met u. Laat u inspireren door onze projecten.
Wij bouwen al vele jaren noodkantoren, kantoorunits en bouwketen.
Wij werken met elementen die demontabel en dus herbruikbaar zijn.
Ook onderhoud, transport en (de)montage regelen wij voor u.
Waarin het prettig verblijven en werken is voor uw medewerkers.
Van ontwerp tot oplevering. Samen bouwen we aan uw plan.
Zodat u geen stilstand heeft van uw bedrijfsprocessen.
Stappenplan
Precisie, veiligheid, procesbeheersing: elke stap in de samenwerking met u wordt zorgvuldig gezet. Ons stappenplan maakt inzichtelijk hoe we te werk gaan.
Voorbereiding
Definiëren van uitgangspunten.
Definiëren van huisvestingsbehoefte en facilitaire ondersteuning.
Inventariseren van omgevingsfactoren op locatie.
Opleveren van definitief ontwerpvoorstel dat voldoet aan de eisen, wensen en mogelijkheden van de klant.
Samenstellen van projectteam: projectleider, hoofd werkvoorbereiding, uitvoerder, veiligheidskundige, servicemonteur, partners onderaanneming.
Teamvertegenwoordiging op locatie bewaakt projectvoortgang en garandeert responstijden.
Borging overeengekomen afspraken.
Voorlichten ten aanzien van VGM van alle betrokkenen door de BUKO projectleider.
Realisatie
Productie en controle prefab onderdelen vanuit verschillende BUKO vestigingen.
Inspectie, vervoer en aflevering conform veiligheidsvoorschriften op bouwlocatie.
Montage, afwerking en aansluiting op locatie.
Inrichting bouwplaats: verkeersvoorzieningen, terreininrichting Inrichting huisvesting: inventaris naar wens opdrachtgever.
Ingebruikname huisvesting.
Nazorg
We verzamelen informatie om toekomstige projecten verder te optimaliseren.
Veelgestelde vragen
Dit is beide mogelijk. Wij beschikken over een projectbureau met eigen architecten. Wilt u liever samenwerken met uw eigen architect dan is dat mogelijk. Samen met u komen we tot de juiste keuze.
Dit verschilt per type. Een tijdelijk gebouw gaat gemiddeld 5 tot 10 jaar mee. Een semi-permanent gebouw gaat tot 15 jaar mee en een permanent gebouw staat tot 40 jaar. Voor ons is het belangrijk om aan uw wensen te voldoen dus zien wij graag dat de gebouwen eenvoudig aanpasbaar zijn om mee te bewegen met uw huisvestingsbehoefte.
Voor (semi) permanente gebouwen is deze mogelijkheid aanwezig. Vrij regelmatig zien wij dit voorbijkomen. In overleg met de architect kunnen wij dit voor uw realiseren.
Voor korte verhuurperioden kunnen wij bouwen tot 2 of 3 bouwlagen en in het geval van permanent kunnen wij bouwen tot 4 bouwlagen.
Betrouwbare partner die alles voor u regelt
Buko




